Reklamace a vrácení zboží
Pokud vám vybrané kousky zboží nevyhovují, můžete je vrátit nenošené a nepoškozené do 14 dnů od převzetí vaší objednávky.
Jak postupovat při vrácení či reklamaci zboží
1) Z našich webových stránek si stáhněte formulář pro vrácení zboží, který vyplněný přibalte do balíku k vrácenému zboží.
2) Řádně zabalte
Zboží řádně zabalte do krabice a odešlete na naši adresu:
NETBOL s.r.o.
Národní třída 10
695 01 Hodonín
Upozorňujeme, že zboží vracíte na vlastní náklady.
Jakmile zboží obdržíme, dle vašeho požadavku vyřídíme vrácení peněz, výměnu zboží nebo dořešíme reklamaci.
Reklamace zboží
Není něco v pořádku? Nevadí, můžete na zboží uplatnit reklamaci. Ozvěte se nám na telefon +420 777 721 726 nebo napište na e-mail eshop@netbol.cz a dáme to spolu do pořádku.
Reklamace zboží musí obsahovat:
- popis závady,
- číslo objednávky,
- jméno objednávajícího,
- zpáteční adresu
- a telefonní číslo pro případný kontakt.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu s § 19 odst 3 ZOS.
Pokud to bude možné, rozhodneme o reklamaci ihned, ve složitých případech posíláme zboží k odbornému posouzení vady. Pokud nebude oprava či výměna možná vrátíme vám peníze zpět na účet. Samozřejmě vás budeme o přijetí zboží a způsobu vyřízení reklamace informovat na e-mail.